KOUZELNÉ LEKTVARY - běhací počítání do 10

Kód: 463
30 Kč

Proměňte svou třídu v alchymistickou laboratoř, ve které se mladí alchymisté pokoušejí namíchat vhodné kombinace lektvarů tak, aby vytvořili podivné příšerky. Materiál obsahuje 10 hracích karet. Pravidla hry jsou popsána níže.

Detailní informace

Garance kvality
Garance kvality
Pokud zakoupený materiál nesplní Vaše očekávání, dejte vědět. Vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
hodiny
Rychlé doručení
Odkaz na stažení materiálů Vám bude doručen na Vámi uvedený email krátce po přijetí platby kartou.

Detailní popis produktu

Průběh hry:

Dítě si vezme libovolnou hrací kartu ze společné zásoby. Ve třídě hledá obrázky lektvarů ze své hrací karty. Na hrací kartu zapisuje do lahviček čísla (počet kapek). Když má doplněny všechny hodnoty na lektvarech, vypočítá řetízek. Do kotlíků zapisuje průběžné výsledky. Když zapíše výsledek do posledního (největšího) kotle, jde se podívat k lavici s výsledkovými kartami. Najde číslo, které mu vyšlo, a otočí kartičku. Pokud je na druhé straně výsledkové kartičky stejná příšerka jako na hrací kartě, jeho alchymistický pokus byl úspěšný. Může si poznačit do záznamové karty k dané příšerce fajfku nebo smajlíka… Pokud je hrací karta zalaminovaná, smaže své výpočty, vrátí hrací kartu do společné zásoby a vezme si novou kartu…

Obsah materiálu:

10 hracích karet s úkoly: Vyřeš početní řetízek a vytvoř příšerku.

10 kartiček s lektvary a kapkami: Najdi ve třídě potřebnou kartičku, dosaď číslo (počet kapek) do obrázků lektvarů na tvé hrací kartě.

10 kartiček s výsledky a příšerkami: Zkontroluj, zda jsi počítal správně.

Záznamové tabulky: Označ, které příšerky se ti podařilo vytvořit.

Řešení: Slouží učiteli. Může poradit v případě, kdy žák neví, kde udělal chybu.

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola